Teamleader workshops
In de Teamleader Dome ontdek je niet alleen de laatste productinnovaties en -nieuwtjes, je leert er ook het meeste uit Teamleader te halen. Op zoek naar manieren om je projectbeheer, klantrelaties en facturatie te eenvoudigen? Hier ontdek je hoe. Nog andere vragen? Ons Customer Success-team staat heel de dag voor je klaar.
Slimmer werken, daar helpt Teamleader haar klanten het hele jaar door mee. Op Work Smarter duiken we dieper in enkele pijnpunten van elke ondernemer en hoe Teamleader daar een oplossing voor biedt.
Waarom mag je Work Smarter niet missen als Teamleader-klant?
Teamleader Focus
Van leads naar deals met de Lead Capture Booster
Hoe zorg je dat er geen enkele lead verloren gaat? Hoe pak je je prospects op het juiste moment vast? En hoe maak je dan echt een deal van een lead?
In deze workshop laten we zien hoe de Lead Capture Booster van Teamleader Focus het vóór je doet. Ontdek hoe je makkelijk afspraken plant zonder eindeloos heen-en-weer te mailen om een datum te prikken en hoe je automatisch gegevens verzamelt uit je contactformulieren. Met deze booster weet je op elk moment in welke fase je lead zich bevindt, zodat jij die moeiteloos kan opvolgen.
Deals als hart van je zaak
In deze workshops verkennen we de mogelijkheden van Deals in Teamleader Focus. We laten je zien hoe je sales pipelines en dealfases ten volle benut. Maar misschien ontdek je ook features die je nu nog niet gebruikt, maar die je werk gegarandeerd makkelijker maken.
Plan slimmer met de nieuwe projecten en planning
Binnenkort lanceren we de nieuwe planning in Teamleader Focus. In combinatie met de projectmodule die vorig jaar een make-over kreeg, heb je hiermee alle tools in handen om moeiteloos je deadlines te halen. Ontdek hoe je realtime inzicht krijgt in de werklast van je team, hoe je je personeel optimaal inzet (en over- of onderbelasting vermijdt), en strategische beslissingen kan nemen op lange termijn.
Plan een gesprek met ons Customer Succes team op Work Smarter en schrijf je in voor de workshops via Conversation Starter!
Win tijd en bespaar geld met je tijdregistratie
In deze workshop ontdek je hoe je tijdregistraties slim integreert in de verschillende modules van Teamleader Focus, van offertes, naar facturen tot projecten. Je krijgt concrete voorbeelden en tips over rapportage, basis- en nacalculatie op projecten, zodat je je uurprijs kan bepalen op basis van data (en niet moet gokken). Maar je leert ook hoe je dankzij urenregistratie per week je team beter kan plannen en over- of onderbelasting van je team vermijdt.
Sneller betaald met Teamleader Focus
Eindeloos wachten tot je facturen betaald worden, leuk is het niet. In deze workshop laten we zien dat het ook anders kan. Door bijvoorbeeld op een efficiënte manier boekhoudpakketten te koppelen aan je Teamleader Focus-account, het meeste te halen uit e-invoicing en automatisch interestkosten aan te rekenen. Maar je leert ook hoe je je cashflow gezond houdt dankzij features als automatische betaalherinneringen, het financiële forecast of QR-codes op je facturen.
Teamleader Orbit
De 5 essentiële KPI’s voor agencies
Op welke KPI’s moet je sturen om je agency succesvol te runnen? In deze sessie kijken Gregory en Romy naar de vijf favoriete Key Performance Indicators (KPI’s) van bureaus en hoe die helpen om beter te sturen. Omzetgroei, projectmarges of billability? Aan de hand van praktische voorbeelden en bruikbare inzichten ontdek je hoe het effectief meten van deze KPI’s ook jouw resultaten kan verbeteren.
Teamleader Orbit als glazen bol: de toekomst van succesvolle bedrijfsvoering
Leer hoe je verkoopkansen kan spotten en hun impact op je team kan inschatten. Met Teamleader Orbit kan je tijdens projecten de marges en capaciteit bewaken, waardoor je snel en proactief kan bijsturen om achterstand te voorkomen. Wil je weten welke inkomsten nog binnenkomen of welk nieuw personeelslid je moet aannemen? Met Teamleader Orbit hoef je niet te gissen – je bent altijd twee stappen vooruit. Zo kan je de toekomst plannen en voorbereid zijn waneer er iets onverwacht verandert.