Agency Life op Work Smarter
Agency Life op Work Smarter
Je kent Agency Life vooral van video’s en podcasts. Maar één keer per jaar is Agency Life een podium van wel 11 meter breed.
100% unbillable, maar 100% de moeite waard.
Deze mensen komen ook:
Dave Harland - How to find the funny in anything.
Wil je opvallen met je bedrijf? Wees dan niet zoals iedereen. Wees zoals LinkedIn-sensatie Dave ‘The Word Man’ Harland. Het regent breedlachende emoji's onder zijn posts, waarin hij ChatGPT-prompters disst, oplichters voor de gek houdt, of probeert om handschoenenmerk Thinsulate een reclamespot voor Valentijn te verkopen op de tonen van 'I would do anything for gloves'.
Kom dus kijken naar Dave. Hij toont je de humor in elk merk, ook het jouwe. Grappig wordt het sowieso.
Isabel Van den Broeck - Advertising not only reflects society. It shapes it.
Als Managing Director van Creative Belgium heeft Isabel Van den Broeck een duidelijke missie: creativiteit promoten, verdedigen en versterken voor merken, zowel in België als in het buitenland.
Hun onderzoek ‘Voices of our Industry’ ondersteunt die missie, en stelt de creatieve community belangrijke vragen rond (werk)geluk, loon, flexibel werken, kansengelijkheid en meer. Op Work Smarter hoor je de antwoorden.
Peter Van Wijnaerde - Insights from the Agency Benchmark 2024
Voor het tweede jaar op rij organiseren we bij Teamleader onze ‘Agency Benchmark’: het toonaangevende onderzoek over hoe Europese agencies werken.
Momenteel verzamelen we invullers voor onze survey, maar in juni zijn de resultaten verwerkt tot smakelijke inzichten. Wie beter dan onze eigen Director of Brand Strategy Peter Van Wijnaerde – vers van zijn gesmaakte Benchmark-tournee in o.a. Amsterdam, Parijs en München – om tekst en uitleg te geven?
Tom Himpe - Are you dreaming big enough?
Je richt een bureau op, en begint hard te zwoegen. Maar besteed je wel genoeg tijd aan de toekomst? Hoe blijf je waarde creëren? In welke coalitie kan je het meest succesvol zijn? Hoe blijf je ahead of the curve?
Tom Himpe heeft een verleden bij Duval Guillaume en Mortierbrigade, maar werkt en woont al 17 jaar in Londen. In 2020 startte hij New Game Plan, een new-breed M&A adviesbureau waar hij zijn agency-expertise inzet voor founders die hun volgende hoofdstuk willen schrijven.
Isaac Diepenhorst - Creatief met communicatie: hoe je ervoor zorgt dat mensen écht naar je advertenties willen kijken
De meeste mensen vinden advertenties vooral tijdverspilling. Het antwoord lijkt eenvoudig: maak iets waar mensen naar willen kijken. Maar hoe? Isaac Diepenhorst, Lead Social & Content bij Bol.com, toont je de trukendoos waardoor mensen gemiddeld meer dan 5 minuten kijken naar Bol-advertenties op YouTube.
Bol en Isaac maken lustig gebruik van Comic Sans, Barbie en capibara’s in hun advertenties. Maar hoe overtuig je de CMO dat het overboord gooien van je brand guidelines een goed idee is? En hoe werk je daarbij in vredesnaam een beetje vlot samen met je agency?
Agency Dome
Als dat nog niet genoeg is, kan je nog altijd terecht in de Agency Dome. Een warme cocon waar je lekker dicht bij elkaar kan sparren over de heetste hangijzers van agencies. Maar je krijgt er ook praktische tips en kan luisteren naar experts in verschillende break-out sessies. De volledige line-up ontdek je bij ‘break-outs’.
Niet-uitputtende lijst van andere redenen om naar Work Smarter te komen
Méér topsprekers, zoals wereldrecordhouder ultramarathon Karel Sabbe, disability inclusion-experte Sandra Ballij, komiek en podcasthost Jeroen Baert, Zeeman-CEO Caroline van Turennout...
Netwerken tot je neervalt, dankzij de Conversation Starter-app;
Een 100 jaar oude wielertempel als locatie;
En niet te vergeten: onze partners.