Hoe Zeeman de ogen opende van nieuwe klanten.
Het veranderen van de perceptie van je merk doe je niet in een paar maanden. Het vraagt om een langetermijnvisie, een zorgvuldig geconstrueerd merkverhaal en een consistente executie. Zeeman laat zien hoe hier in de afgelopen jaren stap voor stap aan is gebouwd en waar het Zeeman merk nu staat.
Over Caroline
Caroline van Turennout is directeur Marketing & e-Commerce bij Zeeman, en sinds 2014 verantwoordelijk voor het Zeeman merk. Zeeman heeft ruim 1300 winkels in 8 landen in Europa. Caroline is met haar 29 jaar ervaring in retailmarketing en merkstrategie, de drijvende kracht achter de missie om nieuwe klanten de ogen te openen voor het merk Zeeman. Het Zeeman merk, met als campagneregel ‘Zo eenvoudig kan het zijn’, werkt al bijna tien jaar als sturend principe voor het hele bedrijf. Hoe dit werkt bij een eenvoudige lageprijs-retailer, en hoe Zeeman naar de toekomst kijkt, licht Caroline toe in haar presentatie.