
Van virale hits tot risico’s: de evolutie van influencermarketing
Carole Lamarque
In deze keynote verklapt Carole Lamarque het geheime recept van een duurzame influencer marketingstrategie.
Carole belicht de razendsnelle evolutie van influencermarketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven.
Maar die groei gaat ook gepaard met risico’s, mismatches en reputatieschade. De vraag is: hoe maak je als bedrijf de juiste keuzes en bouw je een duurzame samenwerking op met influencers? Met deze nieuwe inzichten kies je op een rationele manier de juiste influencer voor jouw merk.
Over Carole
Carole Lamarque is gepassioneerd door Strategische Marketing, het lanceren van innovaties en nieuwe technologieën. Ze plaatst digitale media centraal in het geïntegreerde marketingplan, met Influencer Marketing als een belangrijke succesfactor voor zowel nieuwe als bestaande markten.
Carole kan moeiteloos 360°-marketingcampagnes conceptualiseren die effectief de omzetdoelstellingen versterken en merkimago’s opbouwen, gebaseerd op echte klantgerichte inzichten. Ze maakt trots deel uit van de VRT Expertendatabank en is een bestsellerauteur bij LannooCampus: Influencers, #UnfairAdvantage en Zoonotic.